مقالات آرشیو خبر ها
کونتـه چه زمانی به فرناندو فرصت می دهـد ؟

کونتـه چه زمانی به فرناندو فرصت می دهـد ؟

فرناندو یـورنته بازیکن اسپانیایی و بلندقامت یووه همچنان به بازی در یووه و درخشش با پیراهن بیانکونری امید دارد. البته ممکن است این بازیکن در صورت بدست نیاوردن فرصت در 2 بازی آینده یوونتوس، امیـد خود را برای ادامه حضور در یووه از دست بدهد .

فرناندو، آخر چرا نامت فرناندوست ؟
" آه رومئو، رومئو .. آخر چرا نامت رومئوست؟ خاندانت را انکار کن و نامت را انکار کن، و اگرچنین نمیکنی، سوگند یاد کن که مال من هستی و آنگاه نِسبَتَم را با خاندان کپیولت رها خواهم کرد .

این را ژولیت در نمایش دوم اُپرای شکسپیر می گفت. با اطمینان نمی دانیم که آیا آنتونیو کونته هم این در روزها با عبارتِ"فرناندو،آخر چرا نامت فرناندوست..." یورنته برانگیخته باشد یا نه.

شاید این عمل درست باشد، زیرا که بیانکونری ها در طول کمتر از یک هفته ابتدا با هلاس ورونا و سپس با کیه وو بازی خواهند کرد. بازیکن های زیادی هستند که می خواهند بازی کنند که در این بین یورنته نیز در انتظار فرصت است.

ممکن است، اما قطعی نیست که آنتونیو کونته در این دو بازیِ سختِ پیشِ رو این فرصت را به او بدهد. پیش بینی ها می گویند او بازی خواهد کرد و زمانی که پیش بینی ها مطلوب هستند موارد دیگر در حاشیه هستند.

جای اشتباه کردن نیست و بازی با کپنهاگن این را ثابت می کند که با کوچکترین اشتباهی، انتقاد مانند تیری آماده خواهد آمد. آنتونیو کونته در این بین منتظر است که مهاجمش یورنته آماده باشد.

برای او کپیولت ها و مونتاگوها مهم نیستند؛
برای او پیروزی مهم است و بعد از دو تساوی اخیر باید دوباره به پیروزی بازگشت .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: